Профорієнтація
Мета та завдання
Концепція визначає основні пріоритети створення й подальшого розвитку цілісної системи профорієнтації відповідно до соціально-економічного розвитку України і області, регіональної кадрової політики та індивідуальних професійних запитів і інтересів дітей та молоді.
Професійна орієнтація - це система заходів, спрямованих на забезпечення активного, свідомого професійного самовизначення, засвоєння учнями знань про соціально-економічні й психофізіологічні основи вибору професії.
Метою розвитку профорієнтаційної роботи в Київській області є побудова системи освіти, яка забезпечує свідомий професійний вибір кожного учня на основі співставлення індивідуальних інтересів і запитів та потреб ринку праці.
Досягнення мети передбачає вирішення першочергових завдань:
1. Визначення загальних цілей, змісту та пріоритетних напрямів профорієнтаційної роботи в регіоні відповідно до соціально-економічного розвитку України і області, регіональної кадрової політики та індивідуальних професійних запитів і інтересів дітей та молоді.
2. Координація роботи органів виконавчої влади, місцевого самоврядування, дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних, професійно-технічних навчальних закладів, міжшкільних навчально-виробничих комбінатів, державних центрів зайнятості, закладів охорони здоров’я, соціальних служб у справах сім’ї та молоді, засобів масової інформації, батьків та спрямування їхньої діяльність на забезпечення профорієнтаційного процесу.
3. Стимулювання і підтримка дослідно-експериментальної та інноваційної діяльності з питань професійного самовизначення школярів.
4. Спрямування навчальної, виховної роботи у навчальних закладах та позашкільної діяльності на виконання завдань профорієнтаційної роботи.
5. Забезпечення підготовки педагогічних та управлінських кадрів до організації та проведення профорієнтаційної роботи у навчальному закладі.
6. Моніторинг якості надання профорієнтаційних послуг.
Професії (опис та розповіді)/ddd/proforientacija.docx
Гороскоп у виборі професій/ddd/goroskop_profesij.doc